Процедура за връщане на продукти

Как закупихте продуктите, които искате да върнете?

СБА и Регистрирани клиенти, които са закупили продукти директно от Amway, моля да следват процедурата, описана по-долу. Ако сте закупили продуктите от друг СБА, моля да се свържете директно с това лице, което ще обработи Вашата заявка за връщане.

Процедура за СБА и Регистрирани клиенти

За да изпълните заявка за връщане, трябва да сте вписани в акаунта си и да отидете на „История на поръчки“, да изберете поръчката и да започнете процеса на връщане, като натиснете бутона „Връщане“. Следвайте менюто, за да приключите вашата заявка успешно. Ще получите имейл с потвърждение за връщането с инструкции как да изпратите вашата пратка до Amway.

1 Впишете се

2  Отидете на “История на поръчки”

3 Изберете поръчката, която искате да върнете

4 Натиснете бутон “Връщане”

5 Следвайте менюто, за да приключите Вашата заявка успешно

6 Проверете вашата входяща пощенска кутия за допълнителни инструкции.

Моля, винаги да изпращате пратката с референтния номер за връщане. Изпратете пратката с местния пощенски офис и запазете номера за проследяване. След пристигане в Amway стоките и документите се проверяват за пълнота и фактическа достоверност в съответствие с правилата за връщане на стоки (вижте по-долу). Когато необходимите условия са налице, ще бъде извършено възстановяване на сумата или замяна.

Тази процедура се прилага, само когато СБА или клиенти купуват продукти директно от Amway. Клиенти, които са купили продуктите от техния СБА, трябва да се свържат с този СБА за процеса на връщане.

Общи правила за връщане на стоки

Състояние на продукта:
Кредитирани ще бъдат само продукти, които:
  • имат продуктов дефект,
  • са доставени в повредено състояние, като установяването на този факт не е било възможно непосредствено във времето на доставка,
  • са върнати от СБА или клиенти въз основа на гаранцията за удовлетвореност, която се прилага при конкретни случаи.

Повредени продукти или продукти, които са негодни за препродажба, поради неправилно съхранение и/или използване, няма да бъдат кредитирани и средствата за тях няма да бъдат възстановявани.

Транспортни разходи: разходите за връщане се покриват от изпращача (клиент/СБА). Заявки за връщане: ще бъдат изтрити автоматично, ако продуктът не бъде изпратен обратно до Amway в срок от 3 месеца.
Уреждане на сметки: сумата за възстановяване на средства ще бъде кредитирана директно в съответствие с избрания метод за възстановяване на средства. Връщане на промоции/комплекти: Комплекти и промоции могат да бъдат върнати само когато са завършени.