Видео инструкции

Гледайте сега

Открийте Amway онлайн

Научете повече за този уебсайт

Имате въпроси?

Намерете отговорите

Покажи повече Покажи по-малко

Разгледайте Amway онлайн

Открийте как уебсайта на Amway Ви помага да управлявате Вашия бизнес по-ефективно.

Регистрирайте се сега

.

Вписване в новия уебсайт

Как да се впишете, кои подробности да използвате - и какво да направите, ако сте ги забравили.

Правене и връщане на поръчка

Открийте как, когато поръчвате продукти на Amway онлайн, имате повече контрол и повече възможности от всякога.

Покажи повече Покажи по-малко

.

.

Регистрация / вписване

Как проспектите ще се вписват в новия уебсайт?

Те ще трябва първо да се регистрират като Член+ или Клиент, и след това да се впишат с новите си данни за вписване Amway ID (имейл адрес + парола).

Какво трябва да направя, ако забравя моето Amway ID (потребителско име)?

Ако знаете имейл адреса си за контакти:
1. Натиснете Вписване.
2. Натиснете Забравено Amway ID.
3. Въведете вашия номер на СБА, натиснете Продължи.
4 Въведете вашия имейл адрес за контакт, натиснете Продължи.
5. Отидете в имейл акаунта си и намерете имейла от Amway, който съдържа напомняне за вашето Amway ID. 
6. Натиснете Вписване в моя акаунт и се впишете като използвате възстановеното си Amway ID.

Ако не помните имейл адреса си за контакти, но знаете PIN кода си - само за СБА и Член+:
1. Натиснете Вписване.
2. Натиснете Забравено Amway ID.
3. Въведете вашия номер на СБА от акаунта, натиснете Продължи.
4 Натиснете Не си знам имейл адреса за контакт.
5. Въведете вашия PIN, натиснете Продължи.
6. Вашето Amway ID се изобразява на екрана, натиснете ВПИСВАНЕ и се впишете като използвате възстановеното си Amway ID.
Имате до 5 опита за въвеждане на вашия правилен PIN. След петия неуспешен опит ви съветваме да се свържете с Amway. 

Как потребителите на уебсайта, регистрирали се преди 6 септември 2021 г., ще се вписват в новия уебсайт?

Те просто ще въвеждат съществуващите си (стари) потребителско име и парола, за да се впишат в новия уебсайт.

Като Член+ или Собственик на бизнес Amway (СБА), какво трябва да направя, ако забравя паролата си?

Лесно можете да промените паролата си чрез уебсайта. В зависимост от това кога сте се регистрирали в Amway, има малко по-различен процес, който трябва да следвате: 
Ако сте се регистрирали преди 6 септември 2021 г. и ще използвате своя PIN за смяна на парола:
1. Отидете на уебсайта на Amway и натиснете Вписване.
2. Натиснете Забравена парола.
3. Въведете вашето Amway ID/потребителско име и натиснете ПРОДЪЛЖИ. (Ако сте се регистрирали преди 6 септември 2021 г., вашето Amway ID/потребителско име са все още предишните ви идентификационни данни.)
4 Изберете опцията за Използване на PIN на акаунт, въведете своя PIN и натиснете Продължи.
5. Въведете новата си парола, потвърдете паролата и след това натиснете ИЗПРАЩАНЕ.
ЗАБЕЛЕЖКА: Ако нямате имейл адрес, асоцииран с вашия акаунт, ЕДИНСТВЕНАТА опция ще бъде да въведете вашия PIN.
Ако сте се регистрирали преди 6 септември 2021 г. и ще използвате своя имейл адрес за смяна на парола:
1. Отидете на уебсайта на Amway и натиснете Вписване.
2. Натиснете Забравена парола.
3. Въведете потребителското си име и натиснете ПРОДЪЛЖИ. (Ако сте се регистрирали преди 6 септември 2021 г., вашето Amway ID/потребителско име са все още предишните ви идентификационни данни.)
4 Изберете Изпрати имейл съобщение до: и натиснете Продължи.
Сега ще видите прозорец за потвърждение с 6 празни полета. НЕ ЗАТВАРЯЙТЕ ТОЗИ ПРОЗОРЕЦ! Ще получите имейл с 6-цифрен код на имейл адреса, асоцииран с вашия акаунт в Amway.
5. Отидете в имейл акаунта си и намерете имейла от Amway. КОПИРАЙТЕ 6-ЦИФРЕНИЯ КОД
6. Въведете 6-цифрения код в прозореца за потвърждение и натиснете "ПОТВЪРДИ"
7. Въведете новата си парола, потвърдете паролата и след това натиснете ВЪЗСТАНОВИ ПАРОЛА.
Ако сте се регистрирали след 6 септември 2021 г. и ще използвате своето Amway ID за смяна на парола:
1. Отидете на уебсайта на Amway и натиснете Вписване.
2. Натиснете Забравена парола.
3. Въведете вашето Amway ID (имейл адрес) и натиснете ИЗПРАЩАНЕ.
Сега ще видите прозорец за потвърждение с 6 празни полета. НЕ ЗАТВАРЯЙТЕ ТОЗИ ПРОЗОРЕЦ! Ще получите имейл с 6-цифрен код на имейл адреса си.
4 Отидете в имейл акаунта си и намерете имейла от Amway. КОПИРАЙТЕ 6-ЦИФРЕНИЯ КОД
5. Въведете 6-цифрения код в прозореца за потвърждение и натиснете "ПОТВЪРДИ"
6. Въведете новата си парола, потвърдете паролата и след това натиснете ВЪЗСТАНОВИ ПАРОЛА.
След като въведете и потвърдите новата си парола, ще видите съобщение, потвърждаващо промяната. Вече можете да се впишете с вашето Amway ID и новата парола. 

Трябва ли да запазя старите си потребителско име/ID за вписване?
ЗА ПОТРЕБИТЕЛИ, РЕГИСТРИРАНИ ПРЕДИ 6 СЕПТЕМВРИ 2021 г.

ДА, ако сте се регистрирали в Amway преди 6 септември 2021 г., тези идентификационни данни ще ви трябват за вписване в новия уебсайт.
В допълнение, сме в процес на актуализация на нашите уебсайтове и бизнес приложения - и стартиране на новата технология на глобално ниво. Ако имате международен бизнес, ще трябва да използвате старите си данни за вписване в уебсайта на Amway за държави и приложения, които още не са актуализирани. След като Amway ID бъде въведено изцяло, вашата нова дигитална самоличност ще ви даде достъп до всички приложения на на Amway по цял свят.

Как да премина от Член+ към Собственик на бизнес Amway (СБА)?

Преминаването от Член+ към СБА е офлайн процес. Кандидадът трябва да изпрати на Amway попълнен Формуляр за промяна на статус със задължителните документи (списъкът е различен по държави), необходими за надстройването. Формулярът за промяна на статус може да бъде намерен на уебсайта в раздел Библиотека на Бизнес информация.
Екипът на Amway по ред и вписване на данни проверява всички получени документи и ако всички са получени правилно, извършва промяната от бизнес характер от Член+ на СБА в системата на Amway. Ако съответният Член+ не е предоставил цялата необходима информация или документи, ще се свържем с него, за да ни изпрати това, което липсва.
Новият СБА може да види своя нов статус в картата на ЛС на таблото на Core Plus.

Как да се регистрирам като клиент?

Има два начина да се регистрирате като клиент:
На началната страница.  
1. 1. Натиснете бутона “Регистрирайте се” в горния десен ъгъл. 
2. Изберете “Регистрирайте се като клиент”. 
3. Въведете данните си в онлайн формуляра и следвайте процеса стъпка по стъпка, за да създадете своя акаунт.
По време на приключване на поръчка. 
1. Добавете избраните продукти към количката за пазаруване и продължете към приключване на поръчката. 
2. По време на приключване на поръчката ще бъдете запитани дали искате да се регистрирате като клиент. Изберете тази опция, за да създадете своя акаунт. 

Защо потребителите на уебсайта, които са се регистрирали преди 6 септември 2021 г., не използват новото Amway ID и функционалностите на глобалната самоличност?

За да даде възможност на съществуващите потребители да се запознаят с новия уебсайт и с цел да намали всякакви евентуални прекъсвания на техния бизнес, преходът към новото Amway ID и функционалността на глобалната самоличност ще бъде завършен през Фаза III. Със стартирането на новия уебсайт съществуващите потребители ще се вписват със същите идентификационни данни, които са използвали преди това.

Как мога да регистрирам повече от един бизнес?

Ако имате Amway ID: 
1. В началната страница на уебсайта на Amway натиснете “Регистрирай се”. 
2. Изберете “Регистрирай се като Член+”. 
3. Когато въвеждате данните си в онлайн формуляра, ще получите известие на екрана, че вашият имейл адрес вече съответства на съществуващо Amway ID в системата. 
4 Поставете отметка в полето “Създавам множествен бизнес” и въведете първоначалния си номер на СБА и един от пазарите, на които вече имате регистриран бизнес Amway. 
5. Ще получите потвърдителен имейл, който изисква потвърждение. 
6. Отидете в имейл акаунта си и натиснете линка в имейла, който ви е бил изпратен от Amway. Той ще ви пренасочи обратно към регистрационния формуляр. 
7. Довършете регистрацията. Международният спонсор ще бъде избран автоматично. 
Ако още нямате Amway ID: 
1. В началната страница на уебсайта на Amway натиснете “Регистрирай се”. 
2. Изберете “Регистрирай се като Член+”. 
3. Започнете да въвеждате данните си в онлайн формуляра. 
4 Поставете отметка в полето “Създавам множествен бизнес” и въведете първоначалния си номер на СБА и държавата, в която първо сте регистрирали вашия бизнес. 
5. Довършете регистрационния процес. Международният спонсор (множествен бизнес) ще бъде избран автоматично. Ще получите потвърдителен имейл, който изисква потвърждение. 
6. Отидете в имейл акаунта си и натиснете линка в имейла, който ви е бил изпратен от Amway. Той ще ви пренасочи към уебстраницата за Amway ID. 
7. Създайте своето Amway ID като създадете нова парола.

Как мога да премина от Регистриран клиент към Член+ или СБА?

Клиентът трябва първо да надстрои акаунта си до Член+ като онлайн процес. 
1. Впишете се, отидете на „Моят акаунт” и превъртете надолу. 
2. Намерете раздел “Започнете бизнес Amway” отляво на страницата и натиснете “Регистрирай се сега”, след което следвайте инструкциите.

Какво представлява новата глобална идентичност на Amway и Amway СА?

Скоро всеки потребител ще може да използва едно единствено потребителско име и парола за ВСИЧКИ дигитални приложения на Amway на глобално ниво. При вписване в новия уебсайт, името на полето за потребителско име се променя на “Amway ID”. Потребители, регистрирали се преди 6 септември 2021 г., трябва да въведат старото си потребителско име, докато потребители, регистрирали се в новия уебсайт, ще използват своя имейл адрес. След прехода към новата глобална самоличност, планирана за Фаза III, всички потребители ще въвеждат своя уникален имейл адрес като свое Amway ID и ще създават парола с по-строги правила. 

Как да се регистрирам като Член+ (Ч+)?

1. В началната страница на уебсайта на Amway натиснете “Регистрирай се”. 
2. Изберете “Регистрирай се като Член+”. 
3. Въведете данните си в онлайн формуляра. 
4 Създайте парола.
5. Потвърдете имейл адреса си посредством 6-цифрения код, изпратен на имейл адреса ви.
6. Подпишете договора онлайн като използвате електронен подпис. 
Ако не финализирате процеса на регистрация в рамките на първите 30 дни, вашата кандидатура ще бъде изтрита автоматично. 
Забележка: Ако регистриран клиент иска да премине към статус на СБА, той/тя може да надстрои своя акаунт онлайн без да е необходимо да се регистрира повторно като Член+.

Какво трябва да направя като клиент, ако забравя паролата си?

Лесно можете да промените паролата си чрез уебсайта. В зависимост от това кога сте се регистрирали в Amway, има малко по-различен процес, който трябва да следвате: 
Регистрирали се преди 6 септември 2021 г. клиенти, които ще използват своя имейл адрес за смяна на парола:
1. Отидете на уебсайта на Amway и натиснете Вписване.
2. Натиснете Забравена парола.
3. Въведете потребителското си име и натиснете ПРОДЪЛЖИ. (Тъй като сте се регистрирали преди 6 септември 2021 г., вашето Amway ID/потребителско име са все още предишните ви идентификационни данни.)
4 Изберете Изпрати имейл съобщение до: и натиснете Продължи.
Сега ще видите прозорец за потвърждение с 6 празни полета. НЕ ЗАТВАРЯЙТЕ ТОЗИ ПРОЗОРЕЦ! 
Ще получите имейл с 6-цифрен код на имейл адреса, асоцииран с вашия акаунт в Amway.
5. Отидете в имейл акаунта си и намерете имейла от Amway. Копирайте 6-цифрения код.
6. Въведете 6-цифрения код в прозореца за потвърждение и натиснете ПОТВЪРДИ.
7. Въведете новата си парола, потвърдете паролата и след това натиснете ВЪЗСТАНОВИ ПАРОЛА.
Регистрирали се преди 6 септември 2021 г. клиенти, които ще използват своето Amway ID за смяна на парола:
1. Отидете на уебсайта на Amway и натиснете Вписване.
2. Натиснете Забравена парола.
3. Въведете вашето Amway ID (имейл адрес) и натиснете ИЗПРАЩАНЕ.
Сега ще видите прозорец за потвърждение с 6 празни полета. НЕ ЗАТВАРЯЙТЕ ТОЗИ ПРОЗОРЕЦ! 
Ще получите имейл с 6-цифрен код на имейл адреса си.
4 Отидете в имейл акаунта си и намерете имейла от Amway. Копирайте 6-цифрения код.
5. Въведете 6-цифрения код в прозореца за потвърждение и натиснете ПОТВЪРДИ.
6. Въведете новата си парола, потвърдете паролата и след това натиснете ВЪЗСТАНОВИ ПАРОЛА.

След като въведете и потвърдите новата си парола, ще видите съобщение, потвърждаващо промяната. Вече можете да се впишете с вашето Amway ID и новата парола.

Поръчки

Мога ли да планирам и запазвам поръчките си?

Да, можете, ако сте регистрирани в Amway! Разработихме инструмента “Списък с желания” с цел да помогнем на потребителите да избират и наблюдават продуктите, които може да поискат да закупят. Той ви известява също и ако някой от избраните от вас продукти не е в наличност. Вашият Списък с желания може да бъде споделян в социалните медии.

Как да си поръчам продукти на Amway?

1. Като клиент-гост
Ако сте нови в Amway и не искате да си откривате акаунт в Amway, потърсете продуктите, които желаете на уебсайта на Amway (www.amway.bg) и ги добавете в количката си за пазаруване. Довършете процеса на приключване на поръчката като гост, заплащайки пълната цена на дребно.
2. Като регистриран клиент
За да получавате специални предимства и да плащате цената за регистриран клиент (12% отстъпка от пълната цена на дребно), ще трябва да се регистрирате като клиент на Amway (чрез линка Регистрирай се на началната страница или по време на приключване на поръчка).
3. Като Член+ (Ч+) или Собственик на бизнес Amway (СБА)
За да получавате продукти на Amway на специална цена за СБА (20% отстъпка от пълната цена на дребно), трябва първо да се регистрирате като Член+. Впоследствие може да решите да градите бизнес с Amway и да преминете към статус на СБА. 
Като Член+ или СБА вие ще можете да създадете мрежа от клиенти и СБА/Ч+ и да получавате екстри на база на техните покупки, както и да купувате продукти на Amway за ваша лична и бизнес употреба, заплащайки цената за СБА.

Не съм регистриран/a в Amway, как мога да върна продукт и да получа възстановяване на сумата?

1. Намерете имейла с потвърждение на поръчка, който сте получили след като сте направили поръчката - той съдържа формуляр за връщане.
2. Разпечатайте и попълнете на ръка Формуляра за връщане.
3. Опаковайте го заедно с продуктите, които искате да върнете.
4 Изпратете пакета обратно до пощенския адрес, посочен на формуляра за връщане. След като продуктите бъдат получени и връщането обработено, сумата ще ви бъде възстановена по метода на плащане, който сте използвали при поръчката.

Навигация на уеб-сайт

Къде мога да намеря сделки и промоции на продукти?

Трябва да се впишете във вашия акаунт на уебсайта като Член+, СБА или Регистриран клиент, за да получите достъп до нашите оферти и промоции. Тогава можете да използвате бутона ТОП ОФЕРТИ в горната част на началната страница, за да откриете най-актуалните оферти и промоции.

Как мога да се свържа с “Обслужване на клиенти”?

Имате два варианта да се свържете с “Обслужване на клиенти” на Amway: 
Имейл: infobg@amway.com
Телефон: + 359 3 25 71 797

На страницата не мога да намеря информацията, която ми трябва. Какво трябва да направя?

Трябва да се впишете в своя акаунт, за да получите пълен достъп до цялата информация на сайта. Ако все още не можете да намерите това, което търсите, използвайте функцията за търсене в горната част на началната страница.