През 2020 г. продажбите на продуктите NutriliteTM Kids нараснаха с повече от 50% – като преминаха границата от 10 милиона щатски долара в Европа и достигнаха общо 11.6 милиона щатски долара. Сега е перфектното време да продължим това развитие и да промотираме тези продукти с вдъхновяваща кампания.

Днес родителите все повече търсят хранителни добавки, които могат да помогнат да покрият потенциалните хранителни пропуски и да помогнат на децата им да се развиват и растат. Нашата колекция Nutrilite Kids предлага точно това – серия от продукти с удивителен вкус за различни нужди. Уверете се, че използвате този потенциал за вашия бизнес и обичаните от вас хора.

Продуктовата гама Nutrilite Kids на кратко:

 

1 Калцият и витамин D са необходими за нормалния растеж и нормалното развитие на костите при децата.
Витамин D допринася за нормалната функция на имунната система при децата. Желязото допринася за развитието на нормалната когнитивна функция при децата
2. При деца витамин D е необходим за нормалния растеж и развитие на костите и допринася за нормалното функциониране на тяхната имунна система.
3 Калцият е необходим за нормалния растеж и за развитието на костите при децата.

За да ви помогнем да представите предимствата на Nutrilite Kids на вашите клиенти по образователен и вдъхновяващ начин, през месец март ние стартираме кампанията “Блокче по блокче за забавление и развитие”. Кампанията ще покаже кои строителни блокове са необходими за здравословно развитие на децата и как Nutrilite Kids може да се включи в ежедневното хранене на децата. Следните промоционални активи ще бъдат налични:

  • PowerPoint презентация, представяща кампанията*
  • Идеи за кутии със цветни закуски, които ще бъдат споделяни чрез социалните медии и Amagram и които можете да споделите с вашата общност.
  • Статии в Amagram
  • Обучения от Amway Академия!
  • Публикации в социалните медии на Facebook и Instagram.
    Не забравяйте да ни следвате на:

 

Уверени сме, че нашите продукти Nutrilite Kids ще бъдат отлична подкрепа както за вашите деца, така и за децата на клиентите ви, и се надяваме, че кампанията “Блокче по блокче за забавление и развитие” и свързаните с нея дейности ще увеличат вашите продажби на Nutrilite!

 

Лансиране на кампанията:  1-ви март 2021 г.

Преглед на цените: