image/png;;;foundation_2.png

Основите на нашия бизнес

Доказателство за успех е фактът, че днес, 50 години след основаването на Amway, мрежата ни се е разраснала до над  3 000 000 Собственици на бизнес Amway по света и компанията никога не е била по-силна.

image/png;;;330620.png

Семейство от марки

Ние предлагаме диверсифициран портфейл от висококачествени продукти в категориите Хранeне, Красота и Дом. Нашите марки NUTRILITE™, ARTISTRY™ и AMWAY HOME™ допринасят за личното благосъстояние и носят радост на потребителите. Тези марки образуват основата, върху която Собствениците на бизнес Amway изграждат своя бизнес. 

image/jpeg;;;www_1.jpg

Връзки

Amway е компания, изградена върху разбирането за свързаността, която се корени в партньорството между нашите основатели. Връзките, които съществуват между семействата на основателите, служителите и Собствениците на бизнес са в сърцевината на компанията. Силните и надеждни връзки са ключови за бизнес модела на Amway. Благодарение на връзките, които създаваме с нашите клиенти, ние сме в състояние да предоставяме отлично, много удобно за клиентите обслужване, базиращо се на лични разговори. Нашите Собственици на бизнес винаги обръщат индивидуално внимание на всеки. Тяхното добро познаване на продуктите и внимание към потребностите на клиентите им позволяват лично да отговарят на всички възможни въпроси, независимо дали касаят отделни продукти или начина да се започне Amway бизнес.

image/jpeg;;;www_7.jpg

Корпоративно гражданство

Ние признаваме персоналната стойност на всеки човек. Amway е изцяло отдаден на своята корпоративна социална отговорност. Ние вярваме в нашата отговорност да бъдем добри граждани на общностите, в които живеем и работим. Нашите служители и делови партньори по цял свят са активно отдадени на целта да променим средата си.
Кампанията на Amway в подкрепа на децата Един по Един™ беше стартирана през 2003 г. и е дарила над 112 милиона долара на различни каузи от 2003 г. насам.