• image/jpeg;;;1950s.jpg1950-те
  • image/jpeg;;;1960s.jpg1960-те
  • image/jpeg;;;1970s.jpg1970-те
  • image/jpeg;;;1980s.jpg1980-те
  • image/jpeg;;;1990s.jpg1990-те
  • image/jpeg;;;2000s.jpg2000-те
  • image/jpeg;;;mini.jpg2010-те

1950-те

 

Amway води началото си от Ейда, Мичиган. Основателите му Джей Ван Андел и Рич деВос са създали името Amway като съкращение от “American Way” (Американски начин).

   

 

Amway пуска на пазара първия си продукт, L.O.C. (Liquid Organic Cleaner – течен органичен почистващ препарат) – един от първите биоразградими, концентрирани мултифункционални почистващи препарати. L.O.C. бързо започва да се продава и поставя началото на традицията да се отнасяме сериозно към грижата за земята.

1960-те

 

Бизнес философията на Amway започва да се разширява – по отношение на географията, продажбите и предлаганите продукти.

   

 


През октомври 1962 г., Amway отваря първия си международен офис в Лондон, провинция Онтарио, Канада. Така това става втората от над 100 страни и територии, в които с течение на времето Amway стъпва.

   




Продажбите на Amway достигат 50 милиона долара.

   


Марката ARTISTRY™ дебютира с 11 продукта и 37 разцветки. ARTISTRY се разраства и се превръща в една от петте водещи по продажби в света висококачествени марки козметични продукти*.

*Източник: Euromonitor International Limited; www.euromonitor.com/amway-claims

1970-те

 

Amway придобива дружеството Nutrilite, излиза на още осем международи пазара и разширява световната си щаб квартира до почти сто хиляди квадратни метра.

   

 

Amway отваря първия си презокеански офис в Сидни, Австралия. Защо Австралия? По думите на нашия съ-основател Рич ДеВос, “това беше възможно най-отдалеченото място, затова ние си казахме: „Е, ако потръгне там, значи сигурно ще потръгне и навсякъде другаде.” Съ-основателят Джей Ван Андел полага първа копка.

   

 


Първият филиал на Amway в Европа отваря врати в Милтън Кийнс, Бъкингамшайър, Великобритания.

1980-те

 

Amway достига до още 20 страни чрез армия от над един милион дистрибутори.

   


Хотел Гранд Плаза, собственост на Amway, отваря в Гранд Рапидс, Мичиган, САЩ. Този четиризвезден хотел с 682 стаи става един от пословичните катализатори, които оживяват и спомагат за разрастването на общността в Западен Мичиган.

   

 



Amway пазнува своята 25-та годишнина.

1990-те

 

Amway навлиза на още 33 пазара по цял свят, включително Китай и Южна Африка (показано на изображението). Чрез усилията на нашите дистрибутори, служители и партньори по цял свят, Amway успява да удвои размерите си в течение на десетилетието.

2000-те

 

Новото хилядолетие донася нови партньорства, нови иновации и нови усилия, за да може Amway да постигне визията си ДА ПОМОГНЕ НА ХОРАТА ДА ЖИВЕЯТ ПО-ДОБЪР ЖИВОТ.

   

 


Стартира кампанията на AMWAY™ в подкрепа на децата ЕДИН ПО ЕДИН. Тя обединява ресурсите на цялото семейство на Amway, за да промени живота на децата по света.

   

 

Amway отваря Центъра за оптимално здраве на Nutrilite. Тази базирана в Калифорния институция представлява световно сътрудничество на експерти, посветили се на това да помагат на хората да се стремят към оптимално здраве.

   

 

Amway Великобритания отваря Flagship Experience Centre (FEC) в Лондон, който обединява център за запознаване с марката с професионална учебна база. FEC изпълнява ролята на централна локация за обучение на настоящите дистрибутори и подпомагане на новите дистрибутори в изграждането и управлението на техния бизнес.

2010-те


Центърът Amway, център за забавление и организиране на мероприятия с 20 000 места, отваря врати в центъра на Орландо, Флорида, САЩ. Центърът Amway е база на баскетболния отбор Орландо Меджик от Националната баскетболна асоциация (NBA).

Amway отваря нов бизнес център близо до Краков, Полша, който предоставя IT и маркетинг услуги за европейските пазари на Amway.